'OT 2023' tanca l'edició amb xifres rècord des del Parc

20/02/2024.- Gestmusic i Amamzon Prime finalitzen una nova edició del talent show musical emès des del Parc Audiovisual superant totes les previsions. Tot un repte tècnic sense incidències destacades ni en les gales ni en el directe 24 hores durant 3 mesos.

Entre les dades destacades que van oferir els responsables de la plataforma i Gestmusic en la roda de premsa feta a Terrassa destaquen els 5.841.000 espectadors únics en cada gala; els 1,6 milions d’usuaris registrats a l’app oficial del programa; un pic de votacions amb 8,6 milions de vots o l’èxit a TikTok com a principal xarxa social, que ha aconseguit 5.000 milions de visualitzacions als vídeos que tenia la tendència #OT2023, per posar només alguns exemples.

A més, destaca el gran nivell professional i artístic dels 16 concursants d’aquesta edició. La guanyadora ha estat la Naiara, seguida de Paul Thin (2n) i de Ruslana (3a).

Tot i que no hi ha data prevista, la gran novetat counicada a premsa ha estat que Operación Triunfo tindrà una nova edició en Amazon Prime i que tornarà a emetre’s des del Parc Audiovisual de Catalunya. ‘El Parc Audiovisual ens ofereix instal·lacions i comoditat. Podem tenir l’acadèmia i venir caminant al plató en tres minuts, ens ofereix un espai tancat, protegit, vigilat, enmig de la natura i no d’un polígon industrial… Terrassa ens dona molts avantatges”, ha assegurat Tinet Rubira, director del programa.