S’espera que més de 2000 participants juguin en la ‘Vodafone yu Survival Zombie’ de Terrassa
25/02/2016.- Es tracta d’un real game en el qual els participants han d’intentar sobreviure a un atac zombi en una època post-apocalíptica que celebrarà una nova edició a Terrassa el proper 12 de març. Els “supervivents” podran relatar les seves experiències en directe a través de les xarxes socials mitjançant el Social Tatoo, gràcies a un acord de col·laboració amb Vodafone yu.
Terrasa acollirà per primera vegada aquest esdeveniment de moda que està causant furor entre els joves de tot Espanya i que se celebrarà el pròxim 12 de març a Terrassa. L’esdeveniment ha estat presentat aquest migdia al Parc Audiovisual de Catalunya per la directora d’esdeveniments de World Real Games, María Elena Morillas i Luís González, també de WRG, acompanyats per Pietat Hernández, gerent del Parc Audiovisual.
“A dia d’avui ja s’han venut 1500 entrades, amb el que esperem que aquesta xifra s’incrementi fins a la celebració de l’esdeveniment i puguem viure una veritable invasió zombi”, va animar la directora de l’esdeveniment, Maria Elena Morillas.
Pietat Hernández ha valorat positivament l’esdeveniment i ha afirmat que “és una bona manera d’incentivar a l’empresa, i en concret a la indústria cultural i de l’entreteniment, acompanyant a World Real Games en el desenvolupament dels seus projectes. En aquest cas, des del Parc Audiovisual, es tracta de crear espais lúdics estretament vinculats al cinema.”
E12 de març els carrers de Terrassa es convertiran en l’escenari d’una autèntica pel·lícula zombi. L’ambientació és part del joc Vodafone yu Survival Zombie, en la qual els participants han d’anar superant reptes proposats per actors al voltant d’una trama que es desenvolupa des de l’escena inicial i que va evolucionant fins a l’escena final. Els guanyadors són els que han aconseguit arribar al final de la partida sense ser atrapats per cap zombi. “És un joc de superació personal, de molta adrenalina i sobretot de treball en equip, per això la gent repeteix edició a edició i té tant èxit”, va afegir Morillas.
Venda d’entrades, ‘Check in’ i inici del joc
A partir de les 10 del matí, tots els participants hauran de dirigir-se al Recinte Firal per inscriure’s en el joc. Allà es lliurarà material necessari per jugar, per exemple, mocadors de coll (verd, per als ‘supervivent’ o jugadors; vermell, per als zombies i groc, per al personal de l’organització), polseres acreditatives, un mapa i un passaport on s’aniran segellant les proves superades. L’inici oficial del joc serà a les 23h a la Pl. Nova.
Les entrades es poden comprar en les botigues Landròmina, Positivo, Restaurant Cal Gendre, Astromoon i Entradium.
Social Tatoo: comparteix la teva evolució del joc en temps real
Vodafone yu, que col·labora en l’organització de l’esdeveniment al costat de WRG, aporta a l’esdeveniment una novetat: el social tatoo: un xip que es posa al braç i mitjançant el qual es pot retransmetre en directe l’evolució del joc en xarxes socials a través de fotografies que es prenen en punts estratègics. “La col·laboració de Vodafone yu és essencial per marcar la diferència en aquest tipus d’esdeveniments, per això comptem amb ells un cop més a Terrassa”, va declarar Morillas. A més, els clients de Vodafone yu gaudiran de certs avantatges per gaudir de l’esdeveniment, com entrades gratis o l’oportunitat d’esdevenir un Zombie Z. “És el que més admiració desperta perquè són ràpids i temorosos, i tots els participants sempre somien amb ser un d’ells “, ha afegit la directora de l’esdeveniment.

Maria Elena Morillas, Pietat Hernández i Luís González, durant la presentació al Parc.